Alla inlägg under december 2009

Av Fia - 4 december 2009 21:22

...i tunnan ute i trädgården just nu. Det eldas böcker, papper och foton.

Det är så befriande.....what goes around comes around.

Nu satte fru Bodström ner foten och den är nedsatt med råge.


Tar på mig mössan och eldar vidare.

Av Fia - 3 december 2009 01:28

  

.....just nu har vi runt 800  bilder på vårt bröllop och vi är så glada för alla våra fina vänner som tog så mycket bilder.

Det videofilmades dessutom en del och det ska bli spännande att se den filmen.


Dagens bilder värmer extra mycket i själen.

Bestman och tärna, två av våra närmsta vänner. Zara och David. Att de trivs tillsammans visste vi sedan länge och dagens bild som min pappa tog på dem på väg ut ur kyrkan är så vacker och värmer så.

Tack till er båda för att ni fanns där för oss och tack David för att du höll koll på ringen :)

  


Den andra av dagens bilder är när prästen går fram och tänder ett ljus för Stefans pappa och nämner några ord om honom och Stefans saknad. Men även om att han var där med Stefan, med oss.

Bilden på honom stod där under hela vigselakten och det kändes så rätt  att vi gjorde den hyllningen till honom. Mannen Stefan älskade så innerligt, hans pappa.

  


Nu ska den här kvinnan gå och lägga sig.

Har lekt lite med min nya bärbara dator som jag köpte till mig själv i present häromdagen. Och så inväntar jag min nya mobiltelefon, en Sony ericsson w995. Jag pryltokig?? Ja absolut. Tack och lov är jag inte så tokig så jag köper det jag inte har råd med, det finns det redan så många som pysslar med.


Imorgon åker vi och köper det sista materialet till gäst/pysslerummet. Väggar och golv ska vara klara innan jul...vilket är snart.

Snart kan jag ställa upp mitt staffli och börja måla igen, sätta upp min helt nya symaskin och börja sy och ha en hörna till min nya fina och stora bärbara dator.

Tjohoo vad kul det är att vara fru Bodström :)


Kärlek!



Av Fia - 1 december 2009 21:50

Här kommer lite fler bilder från vår fantastiska dag.


     

   



Ovido - Quiz & Flashcards