Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

EnTuffDagSomVarFylldAvKärlek!

Av Fia - 11 juni 2009 11:45

Min älskade vän, min frände. Den vackraste och klokaste kvinnan i världen. Igår delade vi något som gjorde ont i oss båda.

Hon led av att det lilla livet i henne inte längre fanns och jag led för att hon led och för att jag vet hur ont det gör.

Det var trots det en dag fylld med kärlek, skratt, fniss och mycket allvar.

När min vackra Stefan kom på kvällen fylldes henns stora lägenhet med ännu mer kärlek.

Dessutom fylldes min väska med en tunika som hon inte längre använder och som var i storlek 38 ?!?! Ovant att klädstorleken inte börjar på en 5:a eller en 4:a längre. Dessutom fick jag ett par kängor/stövlar från "Shock" i malmö. Svarta med döskallar på :0)

*ler lite och inser att även en romantisk lulllull sessa kan ha dem på sig*

Så när vi intar dansgolvet på rockklubben i helgen är det väl just de jag har på fötterna antar jag. Får lägga undan stilettklackarna och den lilla kortkorta...eller så behåller jag den kortkorta...*ler finurligt*


Till mina älsklingar, min underbara Stefan och till vackraste Z!

För er skulle jag precis som för mina två barn gå genom eld och jag älskar er så det i stunder verker i mitt hjärta av lycka. Utan er vore livet en smula färglöst.


Jag lever min dröm och jag är så tacksam!

 
 
LitenJag

LitenJag

11 juni 2009 11:59

Dags att inse att du har blivit mycket smalare min älskade vän...och du ska ha stövlarna OCH den kortkorta på lördag ;)
Ni är så fina och jag är så lycklig över att vi har varandra :)
Kärlek!!!

http://Imitthuvud

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 10 april 2015 12:39

....och våren är här. Maken blir morfar i oktober och månaden innan det "farfar" för andra gången. Barnen som fortfarande är barn börjar bli stora. Sessan är en duktig elev i skolan och en minst lika bra fotbollsspelare. I hennes värld rör sig enba...

Av Fia - 3 mars 2014 15:17

Om två veckor utökas vår lilla familj. Vi har insett att tiden är rätt nu och därför är vi från och med nästa vecka familjehem åt en kille på 15 år. Spännande och mysigt är två ord som väl beskriver det vi känner. Just nu inreds hans rum och i veckan...

Av Fia - 17 november 2013 01:28

Om exakt två månader, den 17 januari är det dags för examen. Avslutningen kommer att hållas i konserthuset i Malmö och det är efterlängtat må jag säga. Tre och ett halvt års studiet på lärarhögskolan är då över och jag kan titulera mig lärare.Efter a...

Av Fia - 24 oktober 2013 00:41

Jäklar vad tiden går. Om mindre än tre månader är jag färdig lärare. Just nu är jag mitt uppe i slutspurten av C-uppsatsen tillsammans med fina vännen E. Samtidigt läser jag lite extra på kvällarna, dels för att det är spännande men även för att h...

Av Fia - 22 juli 2013 23:42


Världens finaste Nelly är och hälsar på ett par dagar. Mamma och pappa är hos oss och färdigställer det som blir sessans rum. Hon kommer för övrigt hem på torsdag efter tre veckor i Europa, varav en vecka i Italien tillsammans med sin bror och pappa...

Ovido - Quiz & Flashcards