Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Nej...

Av Fia - 18 april 2011 21:57

....jag tänker inte sluta skriva om vissa saker flicka lilla :0) Men du är söt ändå.

Men så är du ju också lik din far ;0)

 
 
Ingen bild

Stefan

19 april 2011 16:52

Jag fick läsa ett inlägg, som kom in efter dagens blogg men som inte kommer att publiceras, som fick mig att fundera lite.
Jag älskar dig Fru Bodström för att du är lagom provocerande men aldrig elak mot någon.
För att du är glad över att vi ibland, trots lång tid med knackig ekonomi, kan unna oss finfina saker som är för dyra för att bara ha stående på en hylla och för att du fått vår ekonomi på fötter så att den bara blir bättre och bättre.
Jag älskar dig också för att du står ut att leva med mig trots alla idioter som hör av sig och är elaka för att de tror att de gör min dotter en tjänst på det viset när de i själva verket inte vet vad de pratar om.
Att du skriver vad du tycker och känner i den här bloggen så att andra människor kan glädjas åt vår lycka är ytterligare en anledning till att jag älskar dig. Du skriver ju så bra!
Framför allt älskar jag dig för att du älskar mig och för att vi tillsammans är så oändligt mycket starkare än anonyma stackare som inte kan annat än att bli irriterade på att vi har det bra. Med dig är jag hel.

 
Ingen bild

Ann-Sofie

19 april 2011 22:22

Älskade Stefan!
Det kan ta tid för vissa att inse att målet är helt ointressant. Det är vägen dit som gör livet så spännande.
Älskar dig och den väg vi vandrar, alltid!
Din Fia.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 10 april 2015 12:39

....och våren är här. Maken blir morfar i oktober och månaden innan det "farfar" för andra gången. Barnen som fortfarande är barn börjar bli stora. Sessan är en duktig elev i skolan och en minst lika bra fotbollsspelare. I hennes värld rör sig enba...

Av Fia - 3 mars 2014 15:17

Om två veckor utökas vår lilla familj. Vi har insett att tiden är rätt nu och därför är vi från och med nästa vecka familjehem åt en kille på 15 år. Spännande och mysigt är två ord som väl beskriver det vi känner. Just nu inreds hans rum och i veckan...

Av Fia - 17 november 2013 01:28

Om exakt två månader, den 17 januari är det dags för examen. Avslutningen kommer att hållas i konserthuset i Malmö och det är efterlängtat må jag säga. Tre och ett halvt års studiet på lärarhögskolan är då över och jag kan titulera mig lärare.Efter a...

Av Fia - 24 oktober 2013 00:41

Jäklar vad tiden går. Om mindre än tre månader är jag färdig lärare. Just nu är jag mitt uppe i slutspurten av C-uppsatsen tillsammans med fina vännen E. Samtidigt läser jag lite extra på kvällarna, dels för att det är spännande men även för att h...

Av Fia - 22 juli 2013 23:42


Världens finaste Nelly är och hälsar på ett par dagar. Mamma och pappa är hos oss och färdigställer det som blir sessans rum. Hon kommer för övrigt hem på torsdag efter tre veckor i Europa, varav en vecka i Italien tillsammans med sin bror och pappa...

Ovido - Quiz & Flashcards