Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

VilkenNatt!!!

Av Fia - 15 juni 2009 08:20

I lördags tog vi oss hem till älskade vännen Z för en kväll på rockklubben hon talat sig varm om. Vi packade väskan med kläder, smink, gin och ett par flaskor tonic. Ingen gör Gin och tonic som min älskling ;0)

Eftersom att jag numera bara har nya kläder i min garderob packade jag ner ett par olika ombyten så fick Stefan och Z vara smakråd.

Tog mig en liten portion pasta och fick nästan magknip...men med drinkarna gick det bättre.

Hoppade i duschen och njöt av att mina käraste älskingar trivs så bra tillsammans. Det flamsades och skrattades ute i köket när de rörde i kastrullerna och blandade drinkar.

Att välja kläder var som vanligt ett gissel. Men det slutade med Z`s tights även dessa i storlek 38 och tunikan jag fick av henne. Och så de svarta skorna/stövlarna med söta döskallar på sidan från mysiga affären Shock i malmö.


Att återge kvällen och natten tar allt för lång tid så vi sammanfattar...

Vi var där när de öppnade kl 23 och gick hem när de stängde kl 05.

Vi dansade hela tiden, skrattade, pussades, blev plåtade av mingelfotografen som tyckte att vi var så söta  och jag fick ännu en gång se Stefan dansa som en gud och jag var en stolt flicka hela kvällen.


Idag är det läkarbesök och besök på tippen som gäller. Och jag gick på kuren direkt igår efter min lilla utsvävning och det känns underbart. Det var skönt att äta Stefans goda middag i lördags och ack så goda drinkarna både hemma och ute var. Det var trots allt första gången på 10 veckor. Men jag tänker köra ett par veckor till innan jag hoppar av.


Lägger in bilden på Z och mig och inser att när klockan är 04 ser man inte alltid så pigg ut som man kanske känner sig :0) Men det är ändå en bra bild och den utstrålar just den kärlek vi känner för varandra.

Tack min älskade vän!

Och Stefan, tack min underbara älskling för en fantastiks lördag och en underbar dag igår.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 10 april 2015 12:39

....och våren är här. Maken blir morfar i oktober och månaden innan det "farfar" för andra gången. Barnen som fortfarande är barn börjar bli stora. Sessan är en duktig elev i skolan och en minst lika bra fotbollsspelare. I hennes värld rör sig enba...

Av Fia - 3 mars 2014 15:17

Om två veckor utökas vår lilla familj. Vi har insett att tiden är rätt nu och därför är vi från och med nästa vecka familjehem åt en kille på 15 år. Spännande och mysigt är två ord som väl beskriver det vi känner. Just nu inreds hans rum och i veckan...

Av Fia - 17 november 2013 01:28

Om exakt två månader, den 17 januari är det dags för examen. Avslutningen kommer att hållas i konserthuset i Malmö och det är efterlängtat må jag säga. Tre och ett halvt års studiet på lärarhögskolan är då över och jag kan titulera mig lärare.Efter a...

Av Fia - 24 oktober 2013 00:41

Jäklar vad tiden går. Om mindre än tre månader är jag färdig lärare. Just nu är jag mitt uppe i slutspurten av C-uppsatsen tillsammans med fina vännen E. Samtidigt läser jag lite extra på kvällarna, dels för att det är spännande men även för att h...

Av Fia - 22 juli 2013 23:42


Världens finaste Nelly är och hälsar på ett par dagar. Mamma och pappa är hos oss och färdigställer det som blir sessans rum. Hon kommer för övrigt hem på torsdag efter tre veckor i Europa, varav en vecka i Italien tillsammans med sin bror och pappa...

Ovido - Quiz & Flashcards