Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

HanMåsteKlippaSigMamma...

Av Fia - 14 februari 2009 20:49

...sa sonen om vår hund Totte idag. Ganska kul sagt av en kille om mest går och speglar sig och konstaterar att han är skitsnygg i sitt nyklippta hår.

Det är ett gäng söta hundar vi har. Och det går att lära gamla hundar att sitta, se på våra. Från tokhundar med noll koll till sötnosar med ganska bra koll på livet.


Nu är det skön kväll i alla hjärtans tecken. Barnen sover som alltid vid den här tiden. Mamma mu är avklarad och de är pussade på.

Vi har haft en skön dag vår vackra familj.

I morgon ska vi ta en lång promenad med våra fina vovvar och sen ska det badas hundar så det står härliga till med löddret.

Det är en duktig liten flingster vi har när hon blir borstad och bäst sköter hon sig i mattes knä. Hon går från förvirrat yrväder till söt vovve. Men att hon heter Flingan fattar hon inte. Men har man en vovvekompis vid namn Flisan blir det klart förvirrande. Men Penny lyssnar hon till....:)


Till Camilla och Malin, vilka fina inlägg i gårdagens blogg. Tack ni vackra själar. Och till mitt allt min älskade. Ditt inlägg innehöll sanningar rakt igenom och du är en klok man. Älskar dig, i evighet.

Din Anjovis.




 
 
Ingen bild

Camilla

15 februari 2009 00:25

Hej,
Jag hoppas av hela mitt väsen att ni haft en bra Alla Hjärtans Dag. Att ni fått vara ifred från elaka tungor. Att ni haft en underbar dag fylld av värme och kärlek. Precis så som NI förtjänar. Jag kan verkligen inte släppa denna MOBBING och HETSJAKT ni utsätts för. Sov riktigt dåligt inatt då jag inte för mitt liv kan förstå hur man kan vara så elak och med vilja och medvetenhet såra människor. Jag undrar vad dessa personer varit utsatta för som gör att de blivit så bittra och elaka. Det kan inte finnas något i världen som gör att en människa blir så som dessa blivit. De måste trigga varandra. Jag har varit i helvetet å vänt, jag har blivit utsatt för saker jag inte skulle önska min värsta fiende. Trots all skit jag varit igenom så har jag ALDRIG velat skada en annan person. Varför ska jag göra det?! Jag mår inte bättre för att någon annan mår dåligt. Nog av mina ord *ler* Jag hoppas och önskar att ni orkar stå emot dessa personer. Att er kärlek gör er stark. Dessa elaka personer kommer skada sig själva en dag. Jag tror nämligen på "What goes around, comes around"
Ta hand om varandra!
Kram Camilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 10 april 2015 12:39

....och våren är här. Maken blir morfar i oktober och månaden innan det "farfar" för andra gången. Barnen som fortfarande är barn börjar bli stora. Sessan är en duktig elev i skolan och en minst lika bra fotbollsspelare. I hennes värld rör sig enba...

Av Fia - 3 mars 2014 15:17

Om två veckor utökas vår lilla familj. Vi har insett att tiden är rätt nu och därför är vi från och med nästa vecka familjehem åt en kille på 15 år. Spännande och mysigt är två ord som väl beskriver det vi känner. Just nu inreds hans rum och i veckan...

Av Fia - 17 november 2013 01:28

Om exakt två månader, den 17 januari är det dags för examen. Avslutningen kommer att hållas i konserthuset i Malmö och det är efterlängtat må jag säga. Tre och ett halvt års studiet på lärarhögskolan är då över och jag kan titulera mig lärare.Efter a...

Av Fia - 24 oktober 2013 00:41

Jäklar vad tiden går. Om mindre än tre månader är jag färdig lärare. Just nu är jag mitt uppe i slutspurten av C-uppsatsen tillsammans med fina vännen E. Samtidigt läser jag lite extra på kvällarna, dels för att det är spännande men även för att h...

Av Fia - 22 juli 2013 23:42


Världens finaste Nelly är och hälsar på ett par dagar. Mamma och pappa är hos oss och färdigställer det som blir sessans rum. Hon kommer för övrigt hem på torsdag efter tre veckor i Europa, varav en vecka i Italien tillsammans med sin bror och pappa...

Ovido - Quiz & Flashcards