Direktlänk till inlägg 10 oktober 2008

Intriger och Hot.

Av Fia - 10 oktober 2008 14:32

Hej...

Stefan här igen!


Till m eller Monica. Vem Du än är har Du gått för långt!

Uppenbarligen är Du någon som finns i en omedelbar närhet till någon i min familj eller till mitt ex. som du faktiskt själv påstår. J

ag vet inte vem Du är...ÄN! Men då du tydligen övergått ifrån att ge dig på mig och mina beslut till att faktiskt ge dig på min sons flickvän vill jag påpeka några saker.

Att man bråkar med mig kan jag stå ut med ganska länge. I det avseende har jag en ooooerhört lång startsträcka innan jag reagerar. Nu när Du inte har stöd ifrån den Du ansåg Dig företräda ber Du mig om ursäkt för att sen skriva ett direkt hot mot min sons flickvän!?

Det gör att vi inser att Ditt intresse aldrig var att föra någon annans talan i orättvis sak utan snarare har Du ett egenintresse av att hålla liv i konflikter. Det du nu skrivit i kommentarer är publicerat. Jag lägger även upp det här:


"visst jag ska låta er vara, men sonens flickvän kan jag fortsätta att trakassera:)du nämnde inte hennes namn:) det var i uppsala hon bodde va? Hon kommer ångra att hon någonsin lärde känna er

av m den 9 oktober 2008 kl 17:28"


Den här kommentaren är, enligt polis som jag varit i kontakt med idag, ett hot om kriminell handling. Detta möjliggör anmälan om brott och därigenom spårning av ip-adress vilket i slutändan gör att vi kommer fram till vem Du är kära antagonist. Du har inte genom dina kommentarer gjort Dig själv eller någon annan en tjänst! Varför Du nu skulle ge dig på min sons flickvän är nog obegripligt för de flesta. Hon är inte släkt med mig genom blodsband men tillhör ju faktiskt familjen på så sätt att hon är just flickvän till min son!

De enda som är uteslutna ifrån misstankar om brott i detta skede är enligt polisen de som bevisligen var med mig vid tidpunkten för kommentaren. Ingen som tidigare skrivit kommentarer i denna bloggen som kan anses känna någon i min närhet är därmed utom misstanke. Det enda Du nu uppnått med detta är att sätta de Du säger dig företräda i en sits som jag inte tror någon av dem vill vara i d.v.s misstänkta i en kriminell handling. Du gör bäst i att träda fram med riktigt namn, be om ursäkt personligen och lova att genast upphöra med intrigerna så lovar jag att inte väcka åtal när vi upptäcker vem du är! Sanningen har en obehaglig tendens att hinna ikapp de flesta förr eller senare.


Jag har ingen aning om hur många det är som läser den här bloggen som faktiskt känner mig eller min före detta personligen. Tyvärr är det ju bevisligen så att den som skriver dessa kommentarer är någon som känner någon av oss och finns i någons omedelbara närhet. Tyvärr kan jag inte ens utesluta alla nuvarande och tidigare familjemedlemmar! Tre är uteslutna då de var med mig vid tillfället när det sista skrevs...

Jag lämnar nu detta här då polis tar över själva utredningsprocessen.


Här slutar mitt inlägg i dagens blogg.

Önskar alla en fortsatt trevlig dag.

Stefan Bodström




 
 
Ingen bild

malin

10 oktober 2008 17:24

hejsan
som jag har skrivit innan så är de jätte tradigt att denna sidan har blivit som den blivit. Alla är väl vuxna på ett eller annat sätt (hoppas jag).som jag ha sagt på jobbet idag oxå varför inte lyssna på varandra och bemöta så som man själv vill bli bemöt.
jag tycker fortfarande de är kul att läsa här speciellt når de är något rolig,
Är man svartsjuk för man inte själv har de bra? den frågan, kan man svara på de ärligt
tror inte de nä.. jag kan
tycker de är så härligt att se er två och prata med er de smittar av sig lite av kärlek.
många kramar

 
Ingen bild

M

17 oktober 2008 12:10

Hade varit trevligt om Ni berättat att Ni fått reda på vem som låg bakom denna fars OCH talat om att det faktiskt inte var någon i MIN närhet... eller dotterns för den delen... Hoppas Ni har det bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 10 april 2015 12:39

....och våren är här. Maken blir morfar i oktober och månaden innan det "farfar" för andra gången. Barnen som fortfarande är barn börjar bli stora. Sessan är en duktig elev i skolan och en minst lika bra fotbollsspelare. I hennes värld rör sig enba...

Av Fia - 3 mars 2014 15:17

Om två veckor utökas vår lilla familj. Vi har insett att tiden är rätt nu och därför är vi från och med nästa vecka familjehem åt en kille på 15 år. Spännande och mysigt är två ord som väl beskriver det vi känner. Just nu inreds hans rum och i veckan...

Av Fia - 17 november 2013 01:28

Om exakt två månader, den 17 januari är det dags för examen. Avslutningen kommer att hållas i konserthuset i Malmö och det är efterlängtat må jag säga. Tre och ett halvt års studiet på lärarhögskolan är då över och jag kan titulera mig lärare.Efter a...

Av Fia - 24 oktober 2013 00:41

Jäklar vad tiden går. Om mindre än tre månader är jag färdig lärare. Just nu är jag mitt uppe i slutspurten av C-uppsatsen tillsammans med fina vännen E. Samtidigt läser jag lite extra på kvällarna, dels för att det är spännande men även för att h...

Av Fia - 22 juli 2013 23:42


Världens finaste Nelly är och hälsar på ett par dagar. Mamma och pappa är hos oss och färdigställer det som blir sessans rum. Hon kommer för övrigt hem på torsdag efter tre veckor i Europa, varav en vecka i Italien tillsammans med sin bror och pappa...

Ovido - Quiz & Flashcards