Direktlänk till inlägg 28 september 2008

Lost For Words...

Av Fia - 28 september 2008 16:44

Hej och hallå alla glada!


Jag, Stefan-Långa Farbrorn, fick tydligen inte känna mig färdig med mitt våldgästande på denna blogg. Nyligen, dvs idag, skrevs ett nytt inlägg från den där personen som tydligen heter anonym... Jag tycker det är fantastiskt att man kan ha så oerhört mycket åsikter om personer och om hur de lever sina liv och vad de säger att man känner sig tvungen att kommentera det hela men inte kan skriva under med sitt eget namn! Jag hade nu tänkt att jag skulle besvara det som ifrågasattes i det inlägget men eftersom jag är en arbetande man som försökte läsa och besvara på arbetstid så råkade jag radera det istället för att publisera det.

Kära Anonym!

Om du med din överskottsenergi och ditt näst intill maniska behov av att ifrågasätta vad jag eller vi tycker och tänker och gör upprepar ditt senaste inlägg så lovar jag att jag ska förklara, eller i alla fall försöka, det du undrar över!

I övrigt anser jag att man kan låta min älskade Ann-Sofie få fortsätta skriva sin blogg i lugn och ro och inte låta den bli skådeplats för den smutsiga krigsföring du och dina gelikar ägnar er åt.

Det måste vara så, börjar jag tro, att man inte riktigt vågar stå för det man säger när man inte kan skriva under på detsamma.

Stå upp, höj er röst och tala stolt om vad ni tycker om det ni har belägg för så kan jag i alla fall respektera er för er åsikt även om jag inte tycker om innehållet!

Jag avslutar med ett citat ifrån Låten jag nämner i rubriken... Pink Floyd för er som undrar.

" So I open my door to my enemies and ask: could we wipe the slate clean, but they tell me to please go and fuck myself..... you know you just can´t win!"

Over and out!

Stefan Bodström

 
 
Ingen bild

EE

6 oktober 2008 14:26

måste han det eller

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 10 april 2015 12:39

....och våren är här. Maken blir morfar i oktober och månaden innan det "farfar" för andra gången. Barnen som fortfarande är barn börjar bli stora. Sessan är en duktig elev i skolan och en minst lika bra fotbollsspelare. I hennes värld rör sig enba...

Av Fia - 3 mars 2014 15:17

Om två veckor utökas vår lilla familj. Vi har insett att tiden är rätt nu och därför är vi från och med nästa vecka familjehem åt en kille på 15 år. Spännande och mysigt är två ord som väl beskriver det vi känner. Just nu inreds hans rum och i veckan...

Av Fia - 17 november 2013 01:28

Om exakt två månader, den 17 januari är det dags för examen. Avslutningen kommer att hållas i konserthuset i Malmö och det är efterlängtat må jag säga. Tre och ett halvt års studiet på lärarhögskolan är då över och jag kan titulera mig lärare.Efter a...

Av Fia - 24 oktober 2013 00:41

Jäklar vad tiden går. Om mindre än tre månader är jag färdig lärare. Just nu är jag mitt uppe i slutspurten av C-uppsatsen tillsammans med fina vännen E. Samtidigt läser jag lite extra på kvällarna, dels för att det är spännande men även för att h...

Av Fia - 22 juli 2013 23:42


Världens finaste Nelly är och hälsar på ett par dagar. Mamma och pappa är hos oss och färdigställer det som blir sessans rum. Hon kommer för övrigt hem på torsdag efter tre veckor i Europa, varav en vecka i Italien tillsammans med sin bror och pappa...

Ovido - Quiz & Flashcards